بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

سه شنبه 12 تير 1397
15:50
marzi

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

اتوکلاو دندانپزشکی دارای مدلی به نام کلاسb هست که عملکرد آن به وسیله محیط خلا و فشار بخار می باشد وشامل 5 برنامه طبق استانداردهای جهانی است.این مدل از اتوکلاو دارای تجهیزات پیشرفته سخت افزاری هست.

از جمله مزیت های اتوکلاو دندانپزشکی آن هم مدل اتوکلاو کلاسb قابلیت استریل همه تجهیزات پزشکی فلزی و یا غیر فلزی قابل استریل است که همین مورد باعث استقبال زیاد پزشکان و دندانپزشکان برای خریداری این مدل از اتوکلاو می شود که اکثر بیمارستان ها برای حفظ بهداشت وسایل بیمارستانی حتما از این مدل خریداری میکنند.

از جمله نکته خطرناکی که در دندانپزشکی وجود دارد امکان انتقال بیماری ایدز به جهت استریل نبودن تجهیزات دندانپزشکی می باشد که الزام استفاده از اتوکلاو دندانپزشکی را در مطب های دندانپزشکی بیشتر میکند.

امروزه با توجه به مدل های مختلفی از اتوکلاو دندانپزشکی که در بازار موجود است برا ی انتخاب هر یک از این مدل ها نیاز به تخصص کافی در این زمینه هست که بتوان مدل های جدید با امکانات جدید را شناسایی کرد تا با تکنولوژی روز این دستگاه ها جلو رفت.در این زمینه پشتیبانی و فروش شرکت های عرضه کننده کمک شایانی به پزشکان عزیز میکند.

اتوکلاوهای چینی در سال های اخیر با حجم بالایی وارد بازار میشوند که برخی از اتوکلاو دندانپزشکی موجود در بازارطبق اطلاعیه وزارت بهداشت از استانداردهای کافی برای استفاده در مطب های پزشکی و دندانپزشکی برخوردار نیستند. ولی باتوجه به قیمت مناسب آنها استقبال خوبی از این برندها شده است.

برای شستشو اتوکلاو دندانپزشکی قرص های مخصوص به آنوجود دارد که در بازار به صورت جداگانه به فروش میرسد و در بسته های 10 عددی میتوان آنها را تهیه کرد و برای شستشوو ضد عفونی کردن اتوکلاو از آن استفاده کرد.

اتوکلاو دندانپزشکی به طور کامل تمام سطوح تجهیزات دندانپزشکی را استریل میکند.استریل کردن به معنای از بین بردن تمامی میکروب ها از این سطوح است که این یکی از بهترین روشها برای از بین بردن این میکروب ها می باشد زیرا ضدعفونی کردن تجهیزات دندانپزشکی باعث میشود میکروب های موجود در سطح های مختلف تجهیزات دندانپزشکی باعث از بین رفتن آنها نمیشود بلکه فعالیت آنها را به حدی میرساند که برای بدن انسان ضرری نداشته باشد.


[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اتوکلاو دندانپزشکی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]