بررسی چالش های قیمت اتوکلاو دندانپزشکی در سال 1398

سه شنبه 27 فروردين 1398
22:48
marzi

بررسی چالش های قیمت اتوکلاو دندانپزشکی در سال 1398

با سلام و عرض ادب و احترام به تمامی خوانندگان عزیز در خدمت شما هستیم با مقاله ای دیگر در خصوص بررسی چالش های قیمت اتوکلاو دندانپزشکی در سال 1398 و عوامل موثر در نوسانات قیمتی که در این مجال به بررسی چند عامل مهم در این باره می پردازیم ، پس در ادامه با ما همراه باشید .

تثبیت قیمت تجهیزات در سال جدید از اهداف اصلی ارگان های مربوطه است تا بتوانند این اوضاع نابه سامان را تثبیت کنند و بتوانند ثبات لازم را به بازار بازگردانند.تشویش های سال گذشته نیز تاثیرهای زیادی به قیمت های تجهیزات دندانپزشکی گذاشته است و باعث دامن زدن به کارهای خلاف سوء استفاده گران در این زمینه شده و باعث کمیاب شدن برخی از اجناس مهم در بازار شده که این مساله موجبات نارضایتی بسیاری از دندانپزشکان که ابزار اصلی کارشان این تجهیزات است و نبود ان موجب اختلال در روند کاری انها می شود شده بود.

در ابتدا لازم می دانیم نظر شما را به چند نکته قابل توجه در خصوص روش های قیمت گذاری اتوکلاو دندانپزشکی در بازار تجهیزات دندانپزشکی ایران جلب نماییم تا با نگرشی روشن و شفاف به ادامه بحث بپردازیم و ببینیم که در قیمت گذاری ها چه نکاتی مورد توجه قرار می گیرد و استاندارد آن به صورت روتین چیست ؟

البته نکته ای که لازم به ذکر است آن که ایتم هایی که در اینجا بیان می شود مواردی است که در بازار ایران به آن توجه می شود و هیچ استانداردی اعم از علمی و بین المللی برای آن موجود نمی باشد و فقط شرکت های وارد کننده ایرانی به صورت نا نوشته و عرفی اعمال می شود .

با توجه به نکات بالا اولین نکته ای که قابل بررسی است برند تولید کننده اتوکلاو دندانپزشکی و کشور سازنده ان است ، از آنجایی که بیشترین واردات اتوکلاو های ایران از کشور آلمان ، ایتالیا و چین است و تقریبا اکثر سهم بازار را این کشورها به دست دارند و اما سئوالی که شاید به ذهن برخی برسد سهم تولید داخلی ست که می توان به سرعت و در یک جمله به آن پاسخ داد نبود تولید ملی البته به صورت واقعی چرا که برخی شرکت های سود جو با واردات اتوکلاو های نا مرغوب و بی نام و نشان از کشور دوست و پر خاصیت چین و انجام عملیات بسیار سخت و پرهزینه ای با عنوان چسباندن برچسب و عرضه آن به بازار ایران را تولید کننده موفق این دستگاه کرده اند .

به نظر می رسد که مطلبی که در پاراگراف قبلی به عنوان شوخی مطرح شد ، کاری ساده و در چشم برخی از افراد سود جوی حاضر در صنف تجهیزات دندانپزشکی که به ظاهر افرادی معتبر شناخته می شوند . اما در واقع بزرگترین خیانت را به کشور و صنف می کنند .

اتوکلاو دندانپزشکی به دلیل اهمیت کارایی که در زمینه بهداشت ایفا می کند جزو تجهیزات لاینفک در این زمینه به حساب می اید و باید به کیفیت واردات ان توجه ویژه ای شود تا محصولات بی کیفیت و نامرغوب وارد نشود تا باعث بروز مشکلات جدی در سلامت بیمار به دلیل میکروبی بودن تجهیزات شود.امید است تا مسائل به وجود امده هرچه سریعتربرطرف شود و تهدیدهای حاکم از سر این صنف حساس برداشته شود.


[ بازدید : 326 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اتوکلاو دندانپزشکی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]