اتوکلاو دندانپزشکی و کارکرد آن

شنبه 8 مرداد 1401
15:08
marzi

اتوکلاو دندانپزشکی و کارکرد آن

اتوکلاو دندانپزشکی دستگاهی می باشد که به منظور استریل کردن تجهیزات دندانپزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و البته با عنوان استریل کننده بخار نیز آن را می شناسند. وجود این دستگاه علاوه بر اینکه در مطب های دندانپزشکی به عنوان یک تجهیز ضروری محسوب می‌شود بلکه در هر مرکز درمانی نیز به این دستگاه نیاز بوده است. بیشتر تجهیزاتی که در دندانپزشکی ها استفاده می شوند برای سالیان طولانی مورد استفاده قرار می گیرند و به همین جهت باید حتماً فرایند استریل کردن آنها به خوبی انجام شود و با توجه به شرایطی که اخیراً از ویروس کرونا در دنیا حاصل گردیده اهمیت ضدعفونی کنندگی و استریل کردن بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

در مطب های دندانپزشکی از اتوکلاو دندانپزشکی استفاده می‌شود تا به واسطه آن استانداردهای ایمنی و مراقبت های بهداشتی به بهترین شکل ممکن انجام گردد. اگر تصمیم دارید تا برای خرید اتوکلاو دندانپزشکی اقدام کنید باید بدانید که دستگاهی را می توان به عنوان با کیفیت معرفی کرد که قابلیت پاکسازی با کیفیت و کنترل دما برای بهترین نتایج را داشته باشد و همچنین برای سرویس بهداشتی اضافی شامل مکانیزم خشک کردن نیز باشد و از نظر اندازه به قدری بزرگ باشد که بتوان تجهیزات مورد استفاده روزانه را به واسطه آن استریل و ضدعفونی کرد.

مکانیزم اتوکلاو دندانپزشکی به این صورت است که برای استریل کردن لوازم و تجهیزات مختلف با استفاده از بخار اشباع در دما و فشار بالا فرایند خود را شروع میکند با توجه به نوع دستگاه فشار کار و دمای استریل و زمان قرارگیری در این فاز مشخص خواهد شد.

خرید اتوکلاو دندانپزشکی

اگر می خواهید برای خرید اتوکلاو دندانپزشکی اقدام کنید و با این سوال روبرو هستید که چگونه می توانید بهترین دستگاه را انتخاب نمایید؟ باید بدانید که اتوکلاو دندانپزشکی شامل نوع های متفاوتی است اما مناسب ترین آنها اتوکلاو نوع B می باشد که در ظرفیت های ۸ تا ۲۴ لیتر خواهد بود. هر چقدر که ظرفیت دستگاه بیشتر باشد قطعاً توانایی آن نیز افزایش خواهد داشت و برای آن می‌توان از ابزارهای زیادتری استفاده نمود. این نکته را نیز دقت کنید که در فرایند عقیم‌سازی هر چقدر که انرژی زیادتری انجام گردد قطعاً قیمت اتوکلاو دندانپزشکی نیز زیادتر خواهد شد.

پروسه عقیم سازی به نوعی می باشد که در آن اسپورهای موجود در ابزارها و ارگانیسم ها به شکل کاملی حذف می شوند و برای پیشگیری از عفونت از آن استفاده می شود. می‌توان گفت که در کلینیک های دندانپزشکی و به صورت کلی تمامی مراکز درمانی بهترین و ساده ترین روشی که می توان به منظور استریل کردن اشیا و لوازم از آن استفاده کرد اتوکلاو دندانپزشکی است.

زمانی که می خواهید برای خرید اتوکلاو دندانپزشکی اقدام کنید حتماً دقت کافی و بررسی‌های لازم را انجام بدهید و با توجه به نیازهای خود اتوکلاو مد نظرتان را انتخاب کنید و دستگاهی را انتخاب نمایید که به واسطه آن بتوان نیازهایتان را تنظیم کنید و اگر به صورت روزانه قرار است که از آن استفاده نمایید در هزینه‌ها نیز صرفه جویی کنید.

گاهی داشتن دو دستگاه اتوکلاو کوچک بهتر از یک کلاه بزرگ است و می توان از دو دستگاه در کنار یکدیگر استفاده نمود؛ اما در هر شرایطی توجه کردن به نیاز های شما می توانند در زمان خرید کمک زیادی را داشته باشد.

اگر در خرید اتوکلاو دندانپزشکی یا انتخاب آن تردید دارید می توانید از کارشناسان کام طب استفاده کنید؛ کام طب یک فروشگاه اینترنتی معتبر می باشد که در حوزه فروش آنلاین تجهیزات دندانپزشکی از جمله اتوکلاو دندانپزشکی فعالیت می کند و شما می توانید هرگونه ابزار و وسایل مورد نیاز دندانپزشکی خود را به شکل آنلاین از کام طب خریداری نمایید.

خوشبختانه این مجموعه به عنوان یکی از بهترین و متنوع ترین فروشگاه های شناخته می شود که تلاش کرده تا قیمت انواع تجهیزات دندانپزشکی را حتی الامکان به صورت منصفانه و با کمترین سود برای مشتریان خود در نظر بگیرد و برای خرید راحت تر آنها تخفیف های را به صورت روزانه در نظر می گیرد؛ همچنین شما پس از خرید از خدمات پس از فروش نیز بهره مند خواهید شد و قطعا ضمانت اصل بودن کالا و استاندارد بودن آن در خصوص تمامی محصولات کام طب به شما این اطمینان را می دهد تا خرید ایمن و راحت تری را تجربه نمایید. به منظور استعلام قیمت اتوکلاو دندانپزشکی یا اطلاعات دستگاه ها و تجهیزات مختلف دندانپزشکی همین حالا به کام طب مراجعه کنید.


[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اتوکلاو دندانپزشکی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]