نکات و مسائل مهم در خرید اتوکلاو دندانپزشکی

شنبه 8 بهمن 1401
13:18
marzi

نکات و مسائل مهم در خرید اتوکلاو دندانپزشکی

در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع برندهای موجود اتوکلاو دندانپزشکی در بازار بپردازیم . برندهای موجود در بازار قیمتهای متنوعی دارد و دندانپزشک با توجه به بودجه ای که در نظر دارد یکی از برندهای موجود را انتخاب می کند. برندهای داخلی و خارجی متنوعی در بازار وجود دارد و هریک از انها شرایط متفاوتی برای خرید دارند. خرید اقساطی از جمله روشهایی برای خرید است که دندانپزشک میتواند با پیش پرداخت کمی در ابتدا مابقی هزینه را ماهیانه به صورت قسطی پرداخت کند تا فشار کمتری برای خرید متحمل شود.

از برندهای داخلی در این روزها فروش بالاتری نسبت به قبل پیدا کرده اند و دلیل ان هم افزایش قیمت بیش از اندازه برندهای وارداتی است. خرید اتوکلاو برای دندانپزشکان مرحله ای بسیار حساس است و دندانپزشک برای خرید این دستگاه مخصوصا اگر اولین خریدش باشد و تجربه ی قبلی از برندی خاص را نداشته باشد تحقیقات بسیاری در این زمینه انجام خواهد داد تا برندی که خریداری میکند باکیفیت و کارامد باشد و درکنار کارایی و گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی هم داشته باشد.

در واقع شرکت تولید کننده و وارد کننده اتوکلاو دندانپزشکی باید دستگاه هایی را که به فروش می رساند به خوبی پشتیبانی کند و این نکته را درنظر داشته باشد که پشتیبانی بعد از فروش یک محصول از مهمترین نکات در ارائه خدمات خوب بعد از خرید دستگاه باعث محبوبیت ان می شود و دندانپزشک خیالش راحت است که اگر مشکلی برای دستگاه به وجود بیاید در کمترین زمان ممکن می تواند انرا برطرف نماید و نگرانی در رابطه با تاخیر در کار نخواهد داشت.

کیفیت دستگاه خریداری شده در اولویت اول و خدمات ارائه شده بعد از خرید اولویت دوم و مهمترین مساله برای خرید یک دستگاه است. در واقع شرکت برای ارائه هرچه بهتر این خدمات تکنسین هایی خبره را استقدام میکند تا بتوانند خدمات خوب و کارامدی را به مشتریان خود ارائه دهند. بعد از خرید دستگاه دندانپزشک برای نصب حتما باید از نصاب های خود شرکت استفاده کند تا دستگاه شامل گارانتی بشود. نصب توسط افراد متفرقه دستگاه را از حالت گارانتی خارج میکند و بهتر است که دندانپزشک این ریسک را نکند و حتما از متخصصان خود شرکت برای نصب دستگاه کمک بگیرد.

از این طرف دندانپزشک نیز باید در استفاده از اتوکلاو دندانپزشکی نکاتی را رعایت کند که عمر دستگاه بیشتر شود و خرابی جدی برای ان به وجود نیاید. سرویس دوره ای دستگاه حتی اگر مشکلی هم نداشته باشد یکی از مهمترین کارهایی است که دندانپزشک باید انجام دهد زیرا در برخی موارد مشکلات کوچکی برای دستگاه به مرور زمان به وجود می اید که به چشم نمی اید و به مرور زمان این مشکلات کوچک خود موجب به وجود امدن مشکلات جدی تری خواهد شد ولی با سرویس دوره ای دستگاه تکنسین متوجه این مسالئل ریز هم میشود و با برطرف نمودن ان مانع از بروز خرابی های جدی تر و هزینه برتر می شود.


[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اتوکلاو دندانپزشکی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]