اتوکلاو دندانپزشکی و کیفیت عملکرد آن در استریل تجهیزات

يکشنبه 30 بهمن 1401
12:08
marzi

اتوکلاو دندانپزشکی و کیفیت عملکرد آن در استریل تجهیزات

اتوکلاو دندانپزشکی در برندهای مختلفی در بازار تجهیزات عرضه می شود. اتوکلاو مورد استفاده برای دندانپزشکان اتوکلاو کلاس B هست که فقط تجهیزات فلزی را برای استریل می توان در داخل ان قرار داد و ابزارهایی از جنس کاغذ و پارچه قابل اتوکلاو کردن در این نوع اتوکلاو نیستند. در کلاس های دیگر اتوکلاو می توان این تجهیزات را اتوکلاو کرد.

در اتوکلاو های دندانپزشکی ابزارهای فلزی بعد از هر بار استفاده باید در داخل اتوکلاو قرار داده شوند تا دستگاه به طور کامل انها را ساتریل کند و دندانپزشک بتواند برای بیمار بعدی از انها استفاده کند. در گذشته استریل این ابزارها توسط مواد ضدعفونی کننده انجام میشد که تا حدی میکروبهای موجود بر روی تجهیزات را از بین میبرد ولی نه به طور کامل و بعضا شاهد بیماری های عفونی به دلیل استریل نبودن تجهیزات بودیم ولی امروزه با وجود دستگاهی مانند اتوکلاو این مساله به حداقل میزان خود رسیده است.

دندانپزشکان برای خرید اتوکلاو دندانپزشکی بیشترین میزان حساسیت را به خرج می دهند و ترجیح می دهند بهترین دستگاه موجود را خریداری کنند. بهترین اتوکلاو موجود در بازار برند یورندا ساخت کشور ایتالیا می باشد که با فاصله زیادی از رقبای خود در سطح برتری از سایر برندها قرار دارد. این برند چند مدل متنوع دارد که می توان انها را با یک سرچ ساده در گوگل پیدا کنید و تفاوتهای هریک را مورد بررسی قرار دهید.

این روزها برای خرید اتوکلاو و سایر تجهیزات دندانپزشکی می توانید از شرایط اقساطی که شرکتها برای خرید دستگاه در نظر می گیرند استفاده کنید. با پرداخت مبلغ اولیه بقیه را به صورت چکهای ماهیانه پرداخت می کنید و این نوع روش خرید را برای دندانپزشکان راحت تر می کند. برای اطلاع از شرایط اقساطی فروش اتوکلاو می توان با سرچ ساده در گوگل به سایتهایی که شرایط اقساطی این محصولات را ارئه می دهند دسترسی داشته باشید.

اتوکلاو دندانپزشکی باید از بهترین برندهای موجود در بازار خریداری شود و نکته ای که بعد از خرید دستگاه باید به ان توجه داشت سرویس دوره ای دستگاه است. باید دندانپزشک به این نکته توجه داشته باشد که دستگاه خود را به صورذت دوره ای توسط تکنسین متخصص سرویس کند تا مشکلی در عملکرد دستگاه وجود نداشته باشد. این مساله بسیار مهم و اساسی است و باید دندانپزشک انرا جدی بگیرد.

در خرید این دستگاه توجه داشته باشید که شرکت ارنتی و خدمات پس از فروش به شما ارائه می دهد . خدمات پس از فروش به قدری اهمیت دارد که اگر شرکتی انرا ارئه ندهد نباید از ان برند خریداری نمود. گارانتی و خدمات پس از فروش این اطمینان را به دندانپزشک می دهد که در زمان خرابی دستگاه شرکت مسئولیدت تعمیر انرا برعهده می گیرد و در کمترین زمان ممکن دستگاه را تعمیر میکند.


[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اتوکلاو دندانپزشکی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]