اتوکلاو دندانپزشکی و کاهش بیماریهای عفونی در درمانهای دندانپزشکی

دوشنبه 21 آذر 1401
11:39
marzi

اتوکلاو دندانپزشکی و کاهش بیماریهای عفونی در درمانهای دندانپزشکی

اتوکلاو دندانپزشکی از تجهیزاتی است که هر دندانپزشک برای خرید ان حساسیت زیادی به خرج می دهد. برای خرید هرتجهیزاتی دندانپزشک از چند شرکت استعلام قیمت می گیرد و برندهای مختلف را با توجه به کیفیت مورد بررسی قرار می دهد. تماس با شرکت های فروش تخصصی تجهیزات اطلاعات جامع و کاملی را راجع به انواع اتوکلاوهای موجود در بازار در اختیار دندانپزشک قرار می دهد.

برندهای ایتالیایی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و اغلب دندانپزشکان تمایل دارند تا از این برند ها خرید کنند.شرکت ها شرایط اقساطی را برای فروش اتوکلاو در نظرگرفته اند و دندانپزشکان با پرداخت مبلغ اولیه می توانند مابقی را به صورت اقساطی در چک های ماهیانه پرداخت نمایند.

در واقع اتوکلاو دندانپزشکی یکی از مهمترین تجهیزات در مطب دندانپزشکان است و نبود ان امکان فعالیت را به دندانپزشک نمیدهد. دندانپزشک بعد از هربار درمان تجهیزات قابل استریل را در داخل اتوکلاو قرار می دهد تمامیه تجهیزات در داخل اتوکلاو به طور کامل استریل می شوند و بعد از خارج کردن از اتوکلاو دندانپزشک تجهیزات را وکیوم میکند تا برای بیمار بعدی مورد استفاده قرار دهد. درواقع استریل تجهیزات اهمیت زیادی دارد و مانع از انتقال بیماری های عفونی از بیماری به بیمار دیگر میشود.

در گذشته با نبود تجهیزات استریل مانند اتوکلاو از مواد ضدعفونی کننده استفاده می کردند و این مواد به طور کامل تجهیزات را استریل نمیکرد و بعضا برخی از بیماران با مراجعه به دندانپزشک به جای اینکه مشکل دندانشان حل شود دچار مشکلات عفونی دراور می شدند و در برخی موارد موجب مرگ بیمار می شد.با ورود اتوکلاو به دنیای تجهیزات دندانپزشکی این دغدغه برای بیماران و دندانپزشکان به طور کامل از بین رفت و امروزه درصد انتقال بیماری های عفونی از طریق درمانهای دندانپزشکی به حداقل میزان خود رسیده.

لزوم استفاده از اتوکلاو دندانپزشکی در مطب دندانپزشکان به قدری زیاد است نبود ان امکان فعالیت را به دندانپزشک نمی دهد. برای تجهیز مطب دندانپزشک بیشترین بودجه خود را بر روی اتوکلاو و یونیت می گذارد زیرا کیفیت و کارایی ان به قدری اهمیت دارد که تاثیر مستقیمی بر روی عملکرد دندانپزشک واهد داشت. دندانپزشکان برای خرید ان دستگاه ها به راحتی می توانند از طریق سایتهای تخصصی در این حوزه اقدام نمایند و اطلاعات جامعی را به دست اورند و قیمت انواع برندها و شرایط اقساطی انها مطلع شوند.

در مقالات قبلی هم به این موضوع بسیار اشاره کردیم که باید در زمان خرید به این نکته توجه داشته باشید که تجهیزات خریداری شده دارای گارانتی وخدمات پس از فروش باشند تا بعد از خرید در صورت هرگونه خرابی مشکلی برای تعمییر دستگاه وجود نداشته باشد.


[ بازدید : 26 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اتوکلاو دندانپزشکی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]