اتوکلاو دندانپزشکی و زمان سرویس کردن ان

چهارشنبه 10 اسفند 1401
11:48
marzi


اتوکلاو دندانپزشکی و زمان سرویس کردن ان

اتوکلاو دندانپزشکی در بازار تجهیزات دندانپزشکی در برندها و قیمتهای متفاوتی عرضه می شود و با توجه به کیفیت و کارایی برندهای موجود قیمت محصولات متفاوت و شرایط خرید هرکدام نیز فرق می کند. شرکتهای عرضه کننده محصولات برای تجهیزات خود شرایط ویژه ای را در نظر گرفته اند و دندانپزشکان می توانند به راحتی تجهیزاتی مانند یونیت واتوکلاو را خریداری نمایند.

برای اطلاع از شرایط خرید و قیمت تجهیزات بهترین روش این است تا با یک سرچ ساده در گوگل ایتهای عرضه کننده این محصولات را پیدا کنید و از قیمت و شرایط انها مطلع شوید و بهترین قیمت را با شرایط اقاسطی خریداری نمایید. روش خرید اقساطی امروزه با توجه به شرایط به وجود امده از بهترین روش های خرید برای دندانپزشکان است.

بعد از خرید و انتخاب اتوکلاو دندانپزشکی مساله ی مهمی که وجود دارد نحوه نگهداری و سرویس کردن دستگاه است. دندانپزشک باید به این نکته توجه داشته باشد تا دستگاه خود را به موقع به صورت ماهیانه سرویس کند تا به سرعت از ایرادات هرچند کوچک دستگاه اطلاع کسب نماید و تکنسین متخصص مشکل را در کمترین زمان ممکن حل نماید تا همین مشکل کوچک به مرور زمان باعث بروز مشکلات جدی تر و بزرگتر نشود.

خود دستگاه به صورت روزانه گزارشی از عملکرد خود ارائه می دهد و بهتر است تا دندانپزشک این گزارش روزانه را مورد بررسی قرار دهد و با بررسی همین گزارش نیز می تواند به این موضوع دست پیدا کند که در عملکرد دستگاه مشکلی وجود دارد یا خیر. و با بررسی روزانه می توان پی به این مشکلات برد و از بروز اسیب های جدی تر جلوگیری نمود.

اتوکلاو دندانپزشکی لازمه فعالیت هر دندانپزشکی است و با توجه به قوانین وضع شده در وزارت بهداشت هر مطبی که این دستگاه را نداشته باشد منع فعالیت می شود و بازرسان وزارت بهداشت انرا پلمپ می کند. در واقع این دستگاه سطح بهداشت را به میزان زیادی در حوزه درمان بالا برده و امروزه شاهد کاهش میزان انتقال بیماری های عفونی از طریق تجهیزات الوده هستیم. دندانپزشک بعد از هر بار استفاده از ابزارها انها را در دستگاه قرار می دهد و تجهیزات به طور کامل استریل می شوند و دندانپزشک دیگر هیچ نگرانی بابت انتقال بیماری های عفونی نخواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به برندهای موجود در بازار و قیمت این محصول و سایر تجهیزات دندانپزشکی می توانید با مراجعه به سایت کام طب از قیمت به روز تجهیزات مطلع شوید و با تماس با شرکت اطلاعات تکمیلی راجع به محصول کسب نمایید. مشاوران ما پاسخگوی شما در زمینه خرید هریک از تجهیزات دندانپزشکی هستند.


[ بازدید : 26 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اتوکلاو دندانپزشکی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]