اتوکلاو دندانپزشکی و اهمیت استریل ابزارهای دندانپزشکی با این دستگاه

شنبه 12 آذر 1401
11:22
marzi

اتوکلاو دندانپزشکی و اهمیت استریل ابزارهای دندانپزشکی با این دستگاه

در زمینه پزشکی و دندانپزشکی استریل کردن تجهیزات امر بسیار مهم و حیاتی است و درست استریل نشدن تجهیزات بعضا مشکلات جدی را برای بیمار به وجود خواهد اورد و در موارد بحرانی منجر به مرگ بیمار می شود. اتوکلاو دستگاهی است که برای استریل کامل تجهیزات در پزشکی و دندانپزشکی مورد استفاده قرار میگیرد. اتوکلاو دندانپزشکی در مطب دندانپزشک از اساسی ترین تجهیزات به شمار می رود .

برندهای مختلفی از این دستگاه در بازار تجهیزات دندانپزشکی وجود دارد. که هریک مزایا و ویژگی های مخصوص به خود را دارند که دندانپزشک با توجه به نیاز و بودجه ای که در نظر گرفته است یک مدل را انتخاب می کند برخی برندهای وارداتی در بازار بسیار شناخته شده هستند .اتوکلاو تکنوگاز و یوروندا جزو این دسته از برندها هستند که در این سالها نام و اوازه خوبی را به دست اورده اند.

در واقع دندانپزشک برای خرید اتوکلاو دندانپزشکی باید بهترین و باکیفیت ترین انرا برای مطب خود تهیه کند .در بین برندهای موجود در بازار تکنوگاز و یوروندا در جایگاه نخست قرار دارند و بعد از انها سایر برندها قرار می گیرند. برندهای داخلی نیز در این سالها سعی بر بالا بردن کیفیت خود داشته اند و تا حد زیادی در این امر موفق بوده اند. برای خرید تجهیزات با قیمت مناسب دندانپزشک می تواند در میان برندهای داخلی مدلی را انتخاب کند.

برندهای اویکو و وصال گستر دو مدل از برندهای داخلی اتوکلاو هستند که از نظر کیفیت در این سالها پیشرفت خوبی داشته اند و دندانپزشکان در میان برندهای داخلی از این دو برند استقبال خوبی کرده اند. کیفیت خوب تجهیزات بر روی عملکرد دکتر تاثیر بسزایی دارد و اتوکلاو از مهمترین این تجهیزات به شمار می اید. دندانپزشک بعد از انجام کار درمانی بر روی بیمارها تجهیزات قابل استریل را داخل دستگاه اتوکلاو قرار می دهد تا تجهیزات کامل استریل شود و مجدد ان تجهیزات را برای بیمار بعدی استفاده نماید.

اتوکلاو دندانپزشکی با توجه به نوع عملکردی که دارد تمامیه میکروبهای موجود بر روی ابزارهای مورد استفاده را از بین می برد و تجهیزات را به صورت صد درصد استریل می کند و تمامیه تپابزارها استریل شده مجدد در برای بیمار بعدی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با توجه به عملکردی که دارد انتقال بیماری های عفونی را ر بین بیماران به حداقل رسانده است و دیگر بیمار و دندانپزشک ترس از عفونت بعد از انجام کار درمانی ندارند.

برای خرید اتوکلاو و یا هر تجهیزات دیگری که دندانپزشک به ان نیاز دارد شرکتهای فروشنده شرایط ویژه ای را در نظر گرفته اند و دندانپزشکان می توانند به صورت اقساطی و پیش پرداخت حداقلی خرید خود را انجام دهند و مابقی مبلغ را به صورت چکهای ماهیانه پرداخت نمایند. ما در شرکت کام طب همه برندها و محصولات بازار را موجود داریم و با بهترین شرایط به دندانپزشکان عرضه می نماییم و شما عزیزان تنها با یک تماس می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما در این حوزه استفاده نمایید.


[ بازدید : 26 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اتوکلاو دندانپزشکی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]